Sunday 12 March 2023

Duit Raya Awal Dengan Shaklee



Assalamu'alaikum dan salam sejahtera. Hai sahabat pembaca blog setia che yah. Apa khabar? Sahabat sihat? Alhamdulillah . Moga sahabat berada dalam keadaan sihat walafiat disamping keluarga tercinta dan tersayang. Amiin Ya Allah Ya mujib. 

Alhamdulillah bertemu kembali kita dalam entry "New Blog Post" dengan topik yang best yang che yah nak kongsikan dengan sahabat adalah pasal Duit Raya Awal Dengan Shaklee.

Bestkan? Seandainya kita dapat duit raya awal? Sebagai contoh, tahun ini, tahun 2023, Hari Raya aidilfitri jatuh pada 22@23 April 2023 kan? Jadi, yang paling seronok dan sangat bestnya adalah semua Shaklee Independent Distributor (SID) yang aktif buat bisnes shaklee akan dibayar bonus pada setiap 14 haribulan.

             Setiap 14 haribulan

Bonus masuk akaun tanpa kurang 1sen pun


Berapakah jumlah bonus setiap bulan yang sahabat nak? 

Jadi, kami semua akan dapat bonus seminggu sebelum raya. Ha, apa lagi bestlah kan? Sebab kami dapat prepare apa yang patut dengan menggunakan bonus shaklee kami sebagai duit raya awal dengan shaklee untuk kami gunakan dan "topup" mana-mana persiapan yang belum kami beli dan kami jugak boleh buat persediaan untuk masukkan dalam sampul duit raya untuk disedekahkan kepada anak-anak kita, anak-anak saudara kita, kanak-kanak lain, suami, isteri, mak ayah dan tok nenek kami atau orang-orang tua.

Kami juga boleh membeli biskut raya dan bahan-bahan mentah untuk buat masak menu di hari raya nanti awal-awal dan kami juga boleh buat beli baju raya untuk keluarga kami dengan duit raya awal dengan shaklee. 

Untuk pengetahuan sahabat, sejak 3 tahun kebelakangan ini (2020,2021,2022) shaklee dah belanjakan bayar bonus kat kami, Shaklee Independent Distributor (SID) di seluruh Malaysia adalah sebanyak RM327juta. Banyak ke sikit? Banyakkan? Beruntungkan kami buat bisnes shaklee? 

Kalau sahabat nak tahu, shaklee dah bayar bonus kat che yah sejak dari tahun 2013 sehingga tahun 2021 (8 tahun) Che yah buat bisnes shaklee. Bonus terkumpul yang shaklee dah bayar kat che yah adalah dah lebih setengah juta iaitu RM535,922.49. 


Dan paling best lagi, dalam bisnes shaklee, kita boleh dapat umlimited bonus iaitu "unlimited income potential" bak kata Mr. President shaklee yang baru Mr. Leong Kok Fong. 



Che yah nak tanya sahabat, seronok tak dapat duit raya awal seminggu? Mesti jawapan sahabat pun sama dengan jawapan che yah, mestilah seronokkan? Baru lah boleh raya dengan riang dan gembira. Sebab ada duit nak raya! Betul tak? 

Kalau macam tu, usah bertangguh lagi, che yah nak seru sahabat pembaca blog che yah yang budiman lagi bijaksana, ayuhlah sama-sama kita buat bisnes shaklee sekarang dengan sertai Community Bisnes Shaklee, supaya kita ada masa lagi sebulan lebih untuk kumpul duit raya awal dengan shaklee melalui bonus shaklee bayarkan kat kita. 

Bagaimana caranya untuk kumpul duit raya awal dengan shaklee? Caranya adalah dengan kita sama-sama menjual Set Puasa Shaklee yang tengah berlangsung promosi bulan Mac 2023.

Jom Che Yah share macam mana cara kira untuk dapat duit raya Awal dengan shaklee. 

Jual 10 set puasa = duit raya/bonus raya RM265.10

Jual 20 set puasa = duit raya/bonus raya RM530.20

Jual 30 set puasa = duit raya/bonus raya
RM795.30

Nampak tak? Best ke best dapat bonus macam tu? Boleh pilih sendiri nak duit raya berapa dan berapa set nak kena jual set puasa. Boleh faham sahabat? Kalau tak faham juga, boleh direct whatsApp che yah klik link ini

#CheYahUHG 
#UHG 
#blogmegashaklee 
#shakleethrive2023 
#shakleethriumph2023 

Boleh follow Che Yah di tik tok klik link ini
Boleh follow Che Yah di Facebook klik link ini

1 comment: