Sunday, 6 January 2013

ADVANCED JOINT HEALTH TABLET


Assalamu'alaikum...

pembaca blog yang saya sayangi dan kasihi :-)

Terima kasih kerana sudi bertandang/menjengah dan meluangkan masa anda dengan membaca info di sini untuk menambah ilmu pengetahuan...sama2 kita mendapat manfaat dengan berkongsi benda yang baik..in syaa Allah :-)

oh ya..saya xpernah pun nak kenalkan diri saya kan?..hehe..lupa.

Sepatutnya..jika kita ingin berukhuwwah/bersahabat..perkara pertama kita nak kenal mesti tanya nama dulukan?...sbb kalau tak tanya nama..alangkah ruginya ..kita..dan perkenalan itu juga jd singkat (maksudnya sampi situ jer..pastu habis)..kenapa rugi???..sbb manusia itu mati meningalkan nama kan?..dgn nama kita akan cepat ingat seseorg tu betul x:-)

Jadi, saya nak kenalkan diri saya dulu :-)
 
Saya Noriah Ibrahim...contact no: 019-3039690.Pengedar SHAKLEE yang SAH..bernombor ID: 888324..ONLINE & OFFLINE..penghantaran ke seluruh MALAYSIA termasuk SABAH & SARAWAK..Cash on Delivery (COD) area SEREMBAN,SENAWANG &SEREMBAN 2...saya siap sedia membantu ANDA yang ingin MEMPERBAIKI KESIHATAN DALAMAN & LUARAN....SEMESTINYA DENGAN SUPPLEMENT jenama SHAKLEE (100% NATURAL/SEMULAJADI)

 Bersama2 Shaklee saya juga bersedia membantu anda yg ingin ANGGUN LANGSING..KEKAL MENAWAN seperti wanita2 cantik lain.."

Kebetulan bulan JANUARI 2013 ni PROMOSI produk SHAKLEE "ADVANCED JOINT HEALTH TABLET (AJHT)...

Jadi, bolehla saya berkongsi cerita tentang AJHT ni kan?..if anda xnak beli pun xper..jadikan info/maklumat ini sebagai ilmu tambahan yang dapat memberi manfaat kpd kita semua satu hari nanti/boleh membantu orang lain..in syaa Allah..amin3.


AJHT ni mengandungi bahan2 seperti:
1.Ekstrak  Boswellia
2.Vitamin C
3.Zink, Tembaga & Mangan
4.Formula sayur-sayuran
5.bebas Condroitin

1.Ekstrak Boswellia: 
-Digunakan secara traditional dalam perubatan ayurvedic (>5000 thn) untuk merawat osteoarthritis & rheomatoid arthritis
-Mempunyai AKBA (Asetil-Keto-Beta-Boswellic Asid)-iaitu asid Boswellia yang paling berkesan-berfungsi sebagai agent-anti radang semulajadi & Menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi

2.vitamin C:
-Merupakan nutrient penting yang diperlukan bagi sintesis kolagen.Kolagen merupakan satu komponen tulang rawan dan juga tisu-tisu penghubung yang lain di dalam tubuh.

3.Zink, Tembaga & Mangan:
-merupakan faktor sampingan bagi enzim-enzim yang membina kolagen dan glikosaminoglikan.

4.Formula sayur-sayuran:
-Berasaskan sayur-sayuran
 
5.Bebas Kondroitin:
- tidak mengandungi sulfat kondroitin kerana ia tidak akan diserap dengan baik jika diambil secara oral ( ditelan). Penyelidikan baru-baru ini menunjukkan yang sulfat chondroitin juga boleh mengganggu penyerapan ekstrak jagung dan glukosamina yang lazimnya diserap dengan lebih baik jika diambil secara berasingan.

Memberikan manfaat kepada sendi dalam 3 cara:
1. Menyokong keselesaan sendi
2. Memelihara tisu penyambung yang sihat
3. Meningkatkan kesan kusyen

Siapa yang perlu mengambil suplemen AJHT ini?
Lelaki dan wanita dewasa yang mencari satu produk semulajadi dalam mengekalkan kesihatan sendi mereka. Orang muda yagn mempunyai gaya hidup lasak dan aktif juga boleh memanfaatkannya.

Untuk Hasil yang lebih baik, boleh diambil bersama Ostematrix (kaya kalsium-untuk tulang)-sendi dan tulang saling memerlukan antara satu sama lain...ibarat "isi dengan kuku"..Ada customer saya menghadiahkan kepada kedua ibu bapa..sebab nilainya sgt sikit kalau nak dibandingkan dengan kesihatan kedua ibu bapa lebih utama :-)
kalau anda ada budget lebih boleh tambah Collagen powder & Vivix..untuk hasil yang lebih optimum

Di bawah ini, saya ada lampir info jugak tentang AJHT yang diambil dpd majalah kesihatan dan disertakan dengan testimoni :-)

sekian..untuk kali ini :-)  

  
















1 comment:

  1. Ini produk bagus yg banyak dikenal kawan
    terima kasih atas informasinya
    salam sukses selalu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...