Saturday 4 March 2023

Review & feedback #blogmegashaklee1.0 dan kenapa nak lagi #blogmegashaklee2.0

Assalamu'alaikum dan salam sejahtera. Hai sahabat blog #CheYahUHG

Bertemu kembali setelah sekian lama blog ini sepi, bersawang dan berhabuk. Kini che yah tengah nak meriahkan, sapu sawang dan sapu habuk balik di blog ini. Alhamdulillah, biiznillah 🤲. Tolong "support" che yah ye. Terima kasih :-) 

In syaa Allah Che yah nak jadikan blog ini hidup dan bernafas balik. Moga tidak sepi, tidak ada sawang dan tidak ada habuk lagi lah in syaa Allah.

Ok, berbalik kepada tajuk, che yah sangat teruja buat review dan feedback sedikit tentang projek blog mega shaklee dengan hashtag #blogmegashaklee1.0 hasil dari cetusan idea superupline che yah iaitu Master Norita Idris dan telah  direalisasikan bersama master sideline che yah iaitu master Salwa Zeyn. 

Apa yang che yah difahamkan tujuan projek #blogmegashaklee1.0 diadakan adalah untuk nak wujudkan GELOMBANG (WAVE) Shaklee di Malaysia ini balik. 

Selain itu, ianya sebagai satu platform kepada che yah dan UHG serta team shaklee yang lain untuk bina tapak yang kukuh dalam bisnes online. 

Kelebihannya adalah juga, sangat bagus untuk mereka yang INTROVERT atau mereka yang tidak pandai buat video sebagai bahan marketing untuk menjual produk shaklee secara online di media sosial. 

Berblog adalah cara yang paling mudah untuk mereka menjalankan bisnes online dengan menggunakan hashtag #blogmegashaklee akan memudahkan carian di google dan di media sosial yang lain. 

Sebenarnya che yah baru nak mula join projek #blogmegashaklee2.0 kerana masa projek #blogmegashaklee1.0 dilancarkan che yah tak yakin yang che yah boleh komit dengan blog ini. 

Akan tetapi yang membuatkan che yah sangat berminat dan teruja untuk join projek #blogmegashaklee2.0 ini adalah kerana:

1. Sebab bestnya che yah tengok sahabat-sahabat shaklee che yah diorang menang macam-macam dari #projekblogmeg1.0. Hadiahnya sangat premium iaitu vivix, collagen dan nutriferon. Best kan? Dapat free saja dengan hanya selesaikan task yang diberikan. Dan task itu taklah berat dan susah pun. Senang saja.

2. Bestnya lagi sebab mereka sangat teruja (excited) update entry post blog masing-masing kat dalam group shaklee kami. Che yah "jelous" tau. Hehe

3. Paling teruja lagi bila, mereka kongsi (share) dah start dapat "sales" atau dapat "order" dari blog masing-masing. Masya Allah tabarakallah. Bestnya kan? 

Dari situlah che yah sangat tertarik untuk join projek #blogmegashaklee2.0 ini. Dan hadiahnya sangat best lagi. Dapat set produk shaklee dan semestinya paling utama dan penting sekali, che yah mengharapkan agar blog che yah ini hidup dan aktif dengan adanya entry post yang lebih bermanfaat untuk semua sahabat pembaca blog che yah yang setia ini. Aamiin Ya Allah Ya mujib 🤲 

Setakat ini dulu, untuk entry post kali ini. Terima kasih kasih sudi membaca sampai habis sahabat blog #CheYahUHG :)

Andai sahabat sedang mencari shaklee, boleh direct Call/WhatsApp:  
019-3039690

#CheYahUHG 
#UHG 
#shakleeperlis 
#readystockshaklee 
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023 
#shakleethriumph2023 








5 comments:

  1. Alhamdulillah... Tahniah Che Yah.. Shaklee best sangat dah 28 tahun di Malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, biiznillah 🤲 jazakillah master mamareen.betul tu bertapak lama dan sangat kukuh. Alhamdulillah 🤲 best sangat!

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah Tahniah Che Yah. Jom2 join. Kita buat bersama2 utk wujudkan wave besar tu. Satu lg boleh knl2 team lain yg ada di Malaysia ni. Keep menulis yg baik2 dan sharing. Terbaik CheYah

    ReplyDelete
    Replies
    1. MasyaAllah tabarokallah, jazakillah idah, bagi semangat kat che yah lagi untuk konsisten menulis di blog. Betul tu best dapat kenal banyak team shaklee yang lain lagi. Jom kita bina wave sama-sama.

      Delete