Saturday 25 March 2023

Shaklee Fun Day


Assalamu'alaikum dan salam sejahtera buat sahabat pembaca blog Che Yah UHG. Moga sahabat berada dalam keadaan sihat sejahtera di samping keluarga.

Terima kasih kerana masih setia membaca blog che yah. Untuk entry kali ini che yah nak share kepada sahabat tentang Shaklee Fun Day!  yang telah berlangsung selama 1 hari sahaja iaitu 18 Mac 2023 di 4 buah shaklee shop di seluruh Malaysia iaitu di Shaklee Shop Kota Bharu, Shaklee Shop Johor Bahru, Shaklee Shop KL dan Shaklee Shop Home Office. 

Banyak aktiviti menarik dan banyak hadiah yang disediakan oleh pihak syarikat shaklee untuk semua Independent distributor shaklee di seluruh Malaysia termasuk Non Shaklee Independent Distributor pun boleh join

Di sini che yah share suasana kemeriahan di Shaklee Shop Kota Bharu yang telah dihadiri oleh salah seorang leader dalam team UHG che yah iaitu Cik Jea  Senior Supervisor Norizan Ibrahim
Decoration belon-belon yang sangat menarik, nampak fun! 

Kanak-kanak di sambut dengan Belon-belon berwarna warni
Ada disediakan air Performance drink lemon lime secara percuma. Free & easy boleh minum
Ha ini, team shaklee tengah shopping sakan sebab setiap pembelian 100uv dan ke atas akan dapat hadiah yang sangat menarik! dan best!


Best kan Bisnes Shaklee? Macam- macam dari Pihak syarikat Shaklee Malaysia sediakan untuk bantu kami business leader untuk grow bersama team kami dalam bisnes ini. 

Ada aktiviti Health check up percuma by oppointment  juga seperti bone analysis check, skin health analysis check & karada scan (weight loss, fat & visceral fat) 

Seronok, happy dan enjoy bila shaklee buat event sehari macam ni dan semestinya bisnes shaklee adalah bisnes mesra keluarga yang sangat best. 

Ini pula hadiah-hadiah yang membeli pada hari tersebut
best ke best dapat hadiah banyak? Mestilah best kan? 

Oklah sampai di sini dulu che yah share tentang shaklee fun day. Moga bermanfaat dan dapat menarik minat sahabat untuk cuba buat bisnes shaklee bersama - sama team UHG che yah

Nak join bisnes? Sahabat boleh klik link ini
Nak order shaklee? Klik link ini
Follow Facebook che yah klik link ini
Follow Tik Tok Che Yah klik link ini

#CheYahUHG
#UHG
#bisneswithUHG
#shakleebusinessleader
#ShakleeBusinessMentor
#shakleeperlis
#readystockshaklee
#shakleemalaysia
#jommulabisnes2023
#registerahliRM35@
#registerahlifree
#blogmegashaklee2.0
#shakleethrive2023
#shakleethriumph2023

1 comment: