Sunday 5 March 2023

9 sebab kenapa community bisnes shaklee sangat best


Assalamu'alaikum dan salam sejahtera semua kepada pembaca blog che yah ini. Bertemu kembali dengan entry post yang baru dengan tajuk yang sangat best iaitu 9 sebab kenapa community bisnes shaklee sangat best. 

Che yah register ahli shaklee September 2012. Che yah mula buat bisnes shaklee Jan 2013. Che Yah telah setia bersama shaklee dah 10 tahun (2023-2013=10). 

Bila dah 10 tahun tu, mesti bisnes shaklee ni sangat "special" kan? Yes betul, kalau nak listkan sebab kenapa community bisnes shaklee sangat best, 9 sebab tak cukup, tetapi di sini jom, che yah kongsikan yang paling best, 9 sebab kenapa community bisnes shaklee sangat best 

1. IKATAN UKHUWWAH SANGAT RAPAT DAN ERAT

Che Yah sangat-sangat bersyukur Allah lorongkan che yah buat bisnes shaklee iaitu bisnes yang tepat dan berada dalam team bisnes yang tepat (Mastermind by Master Haji Roslan, Euphoria by Master Norita, s2ufamilies by Master Iffah Anuar, Surijunior by Master Farihah dan Bijaksihat by. Master Nini) Ikatan ukhuwwah sesama team sangat-sangat erat, kuat dan kukuh. Mereka adalah mentor-mentor yang sangat baik hati dan hebat. Sangat menjaga ukhuwwah dalam team dengan baik. 

Ukhuwwah dalam community bisnes shaklee sangat-sangat positif, saling "support each other", saling tarik tangan, saling mendoakan untuk berjaya bersama-sama, saling memberi semangat, saling menginspirasikan. Benda-benda negatif kami buang jauh-jauh dan kami letak tepi. Fokus kami adalah sentiasa berfikiran positif dan fokus buat bisnes saja. Jika ada 1001 perbezaan, kami pilih 1 persamaan, barulah dapat lahirkan keharmonian dalam team. 

    Surijunior Gathering Committee team
          UHG team di sebelah UTARA
         Surijunior Gathering Feb 2023 
   BLNC feb 2023 bersama team Bijaksihat 


2. KELAS MARKETING BISNES SECARA PERCUMA SHARING DARI MASTER-MASTER HEBAT

Mereka sangat prihatin dan berbesar hati untuk berkongsi ilmu marketing bisnes bersama team lain jugak selain team mereka masing-masing. 

Dengan satu misi untuk bina "Wave" gelombang shaklee tahun 2023 dengan lebih gemilang dan berkembang maju bersama-sama. 

                   Master Norita 
                   Master Farihah 
                      Master Hasifah

3. DAPAT SOKONGAN YANG KUAT, DAN  TIDAK BERBELAH BAHAGAI DARI TEAM SHAKLEE HOME OFFICE SENDIRI 

Mereka sediakan pelbagai platform untuk dapatkan pelbagai bahan-bahan marketing tools untuk kami. Antaranya Telegram Channel, Facebook Channel, You Tube Channel. Mereka juga sangat sokong program-program yang team kami buat dengan sponsor free gift banyak dan menarik dari shaklee dan sediakan training untuk new busines builder dan busines leader dan kelas-kelas Nutrisi. Banyaklah shaklee support. Inilah juga antara 9 Sebab Kenapa community shaklee sangat best

5. UPLINE ATAU MENTOR TEAM KAMI SANGAT MENGAMBIL BERAT

Sentiasa sediakan kelas-kelas marketing untuk team, sentiasa post hadiah-hadiah dan sentiasa mendoakan kami berjaya ke Master Coordinator serta sentiasa membakar semangat kami untuk capai target, impian dan matlamat kami dalam bisnes shaklee

6. SANGAT AKTIF PERSONAL COACHING DAN GROUP COACHING 

Antara 9 sebab kenapa ommunity bisnes shaklee sangat juga kerana kami sangat aktif buat personal dan group coaching secara offline dan online. Dua-dua kami buat untuk pastikan ahli baru yang nak buat bisnes shaklee, mereka faham marketing plan shaklee dan mereka tahu apa yang shaklee tawarkan kepada mereka dan juga tahu peluang-peluamh emas dalam shaklee. 

7. MEMPUNYAI COMMUNITY BLOGGER BAGI PROJEK BLOG MEGA SHAKLEE 2023

Baru-baru ini, Superupline kami Master Norita Bersama Master sideline kami Master Salwa Zeyn create satu lagi aktiviti yang best dalam community kami adalah dengan aktifkan balik menulis di blog dengan nama projek #blogmegashaklee1.0 dan #blogmegashaklee2.0 bersama hashtag. 

Tujuannya adalah untuk naikkan balik "Wave" gelombang shaklee bersama-sama seperti tahun 2014. Bagi membantu Community kami dapat sales yang banyak dari blog jugak. Jomlah sertai Community blog mega shaklee kami. Kita support each others dan kita blogwalking each other 

8. TRAVEL WITH SHAKLEE

Ini juga antara 9 sebab kenapa Community shaklee sangat best adalah, kami dapat pergi travel bersama-sama shaklee families melalui Free Incentive VVIP Trip yang shaklee tawarkan dekat semua business leader yang layak dapat tiket. Selama 10 tahun dalam bisnes shaklee, che yah dapat travel with shaklee (Regional Free Trip) sejak dari tahun 2014-2019 (6 tahun berturut-turut). Tahun 2021 & 2022 shaklee bagi cash sebab dalam tempoh PKP. pada tahun 2023 in syaa Allah Che Yah akan menunaikan ibadah umrah bersama-sama jemaah umrah Community kami pada bulan Mei 2023. Alhamdulillah 🤲 

9. PALING BEST JUGA KITA ADA NETWORKING DENGAN DOKTOR-DOKTOR YANG BUKAN DOKTOR BIASA-BIASA


Dr Redza Rahman – Beliau adalah Professional Medical Scientist, Botanical drugs developer. Pakar dalam Pharmacogenomics dan Nutrigenomics untuk personalized dan precision.

Dr Hafiz Sulaiman – Beliau adalah doktor perubatan, Nutracuetical Expert function medicine practitioner.

Dr Haresh Kumar – Prof. Madya PHD dalam bidang sains perubatan dari UM, B.Sc dalam Mikrobiologi dari UM. Professor dan Pensyarah di UM, UTAR dan Uni. Mahsa. 
Ha, nampak tak? Best ke super best? Sementinya super bestkan? Sahabat yang membacanya pasti teruja kan? 

Ini baru 9 sebab kenapa community bisnes shaklee sangat best, sebenarnya bukan 9 tau, lebih dari 9. Banyak yang best dan super best dalam Community bisnes shaklee ni. Selama 10 tahun dalam bisnes shaklee, secara jujurnya banyak sangat diri che yah sendiri dibentuk menjadi diri che yah harini dalam Community bisnes shaklee ini. Ini juga antara sebab che yah sangat setia dalam bisnes shaklee

Belum masuk lagi dalam Community kami upline dan mentor-mentor kami banyak tekankan ilmu akhirat. Bukan untuk dunia semata-mata. Bukan nak berjaya di dunia sahaja. Tetapi paling penting berjaya di dunia dan diakhirat. In syaa Allah.

Community bisnes shaklee sangat dan sangat luar biasa best. Tidak ada lagi community seperti ini yang pernah che yah join. Inilah satu-satunya Community yang che yah takkan lepaskan sampai bila-bila. Ianya sangat priceless. Alhamdulillah, biiznillah 🤲. Syukur sangat - sangat. 

Ha, apa lagi? Jom lah bersama-sama che yah join Community shaklee yang sangat best ini. In syaaAllah sahabat pasti tidak akan menyesal! 

Boleh direct whatsApp/Call Che yah 
019-3039690 

#CheYahUHG 
#UHG 
#bisneswithUHG 
#jombisneswithUHG 
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023 
#shakleethriumph2023 

Follow Che Yah di Tik Tok
tiktok.com/@cheyah.noriahibrahim




No comments:

Post a Comment