Tuesday 27 January 2015

Siapa SHAKLEE?

teks: Si bunga tulip (Noriah Ibrahim)

Bismillah... walhamdulillah..
Assalamu'alaikum & salam sejahtera..

Mesti  ramai yang masih tertanya-tanya &  ingin mengetahui SIAPA SHAKLEE?...
di blog saya ni.. saya nak kenalkanlah... anda dengan SHAKLEE. Kenapa saya yg perlu kenalkan kepada anda?... &  kenapa bukan SHAKLEE sendiri yang kenalkan diri mereka pada anda?... ha.. ni istimewanya SHAKLEE... jap lg saya citer.

JOM KENALI SHAKLEE..

Di Shaklee,  kami percaya alam memegang jawapan kepada kehidupan yang panjang,  sihat &  produktif.

kisah kami bermula hampir 60 tahun yang lalu dengan Dr Forrest C.  Shaklee,  yang mana falsafahnya adalah "Hidup Berharmoni dengan Alam & didorong oleh pergerakan berterusan untuk membantu manusia hidup bahagia dan sihat.

Hari ini,  kami adalah syarikat supplemen semulajadi NOMBOR 1 Di Amerika Syarikat,  dengan pejabat-pejabat di seluruh dunia,  dan pakar-pakar utama dalam penyelidikan pemakanan.Kami berusaha lebih kuat & menjangkau di luar standard industri setiap hari untuk memastikan bahawa produk kami sentiasa selamat,  Sentiasa Berfungsi &  sentiasa mesra alam. 

Selain menguji ramuan baru untuk lebih 350 bahan cemar berbahaya,  kami menjalankan lebih 100, 000 ujian kualiti setahun bagi memastikan ketulenan setinggi mungkin. Kami juga telah melabur lebih 250juta dolar dalam ujian klinikal,  penyelidikan &  pembangunan dan disokong lebih 100 kertas saintifik termasuk ujian pwrtama kali dibuat selama 20tahun iaitu Kajian Landmark (LANDMARK STUDY), yang disiarkan dalam Jurnal Pemakanan dan banyak lagi,  kami telah membantu 7 dari 25 pengembaraan yang tercatat dalam Time-Life®Books' 25 Greatest Adventures of All Time.

Selain itu,  kamj juga menawarkan peluang untuk sssiapa sahaja untuk  mendapat pendapatan tambahan dengan berkongsi produk kami.  Setakat ini,  kami telah membayar lebih daripada US$6 billion dalam bentuk komisyen kepada pengedar-pengedar kami., dan kami telah menjemput anda untuk mengalami faedah-faedah memiliki perniagaan SHAKLEE anda sendiri.
(sumber:buku Panduan Nutrisi)

Jadi,  sayalah sebahagian keluarga SHAKLEE( Shaklee independent distributor) yang jadi perantara yang bertanggungjawab kenalkan anda dgn SHAKLEE dgn lebih dekat lagi. Pepatah melayu ada mengatakan "Tak kenal Maka tak cinta".. sambungan.. pepatah yang saya cipta sendiri" bila dah kenal,  berkali2 akan jatuh cinta". hehe... ni betul tau.. saya tak tipu anda..

bila anda sudah jatuh cinta dgn SHAKLEE &  nak jadi sebahagian keluarga SHAKLEE..BERSAMA-SAMA saya.. anda boleh hubungi@whatsapp saya di nombor 019-3039690.






bila anda sudah jatuh cinta dgn SHAKLEE &  nak jadi sebahagian keluarga SHAKLEE..BERSAMA-SAMA saya.. anda boleh hubungi@whatsapp saya di nombor 019-3039690.

No comments:

Post a Comment