Wednesday 3 October 2012

Kenapa SHAKLEE????



Bagi yang pertama kali singgah di blog saya ini, mesti anda tertanya-tanya,  KENAPA perlu amik vitamin-vitamin jenama SHAKLEE????...apa bagusnya…x sama ke dengan vitamin yang ada di jual dekat farmasi????
>>>Sebelum saya menjawab soalan anda, terlebih dahulu ingin saya memperkenalkan produk-produk kesihatan  daripada SHAKLEE mengikut  individual dan set bagi mendapatkan tahap kesihatan yang optimum.

INDIVIDUAL:
-B-Complex
-Vita-C
-Vita-Lea (multivitamin)
-Alfafa
-Zink
-Vita E
-Ostematrix (calcium)
-Omega Guard
-Lecithin
-ESP-Soy protein isolated powder

SET:
1.Family wellness set (set kesihatan badan untuk sekeluarga)-SET A
2.pregnancy set (set mengandung)- SET J2
3.breastfeeding set (set menyusu)- SET B/B1/E/3M/Eu-four pack pluss {new}
4.comfinement set (set berpantang)- SET C
5.Skin care set (set penjagagan kulit)- SET D
6.Feminine set (set kewanitaan)- SET F
7.Allergy,eczema,athma set (resdung pun berkesan)- Set G

JAWAPANNYA:
>>>> Kerana vitamin-vitamin  SHAKLEE  dihasilkan mengikut keperluan badan kita. Sebagai contoh, vitamin-C  Shaklee (Sustained Release Vita-C 500mg)  ialah Vita C yang bertindak dengan pelepasan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan vitamin C berterusan. Vita-C 500mg yang semulajadi ini membantu menyediakan vitamin C yang diperlukan tubuh mengikut jam demi jam iaitu 1 1/2 biji oren bagi setiap jam selama lima jam.  Ia juga membantu dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan.
>>>>>Bagusnya vitamin-vitamin SHAKLEE kerana  ianya berasaskan sumber alam semulajadi yang bebas daripada bahan kimia, tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan yang membahayakan kesihatan anda.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment