Wednesday 7 November 2012

JOM JANA PENDAPATAN EXTRA SEHINGGA 3-6 ANGKA DENGAN SHAKLEE!!!!!!

Assalamu'alaikum/hai...

Pembaca blog yang saya kasihi...

Sekarang saya nak share bagaimana nak join & ber BISNES dengan SHAKLEE..bagi yang TIADA MODAL(macam saya :-)) dan bagi yang ADA MODAL(tapi sedikit)...
  
Tetapi sebelum tu, DI bawah ni saya ringkaskan sahaja...banyak FAEDAH/BENEFIT & MANFAATNYA jika anda join SHAKLEE INI..antaranya:

ANDA akan dapat 3C's:
1.C: CASH
2.C: CAR bonus
3.C: CONVENTION ( PAKEJ UMRAH &TRIP [international & National])

*InsyaAllah anda tidak akan menyesal bila sudah bersama-sama dengan SHAKLEE 

PILIHAN ADA DI TANGAN ANDA!!! bisnes ini bisnes ANDA!!! ANDA adalah BOSS bagi BISNES anda Sendiri!!!


Mesti ANDA nak tahu kan step2nya bagaimana nak join????

1.Bagaimana nak mendaftar sebagai AHLI & MENJADI PENGEDAR YANG SAH?
>>>Senang sahaja...
- Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM75 SM/RM85 SS ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM660) untuk mendapat keahlian percuma. 

-Anda cuma perlu menghubungi saya Noriah (019-3039690). segala urusan pendaftaran akan saya selesaikan dan mengambil masa paling cepat 3 hari. anda  tidak perlu bersusah-susah untuk memikirkan hal pendaftaran dan mengambil kit mmber dari shaklee =)

2.Berapa Yuran KEAHLIAN?
-Pendaftaran ialah RM75 SM/RM85 SS dan anda akan di masukkan di bawah group jutawan yang mana terdapat banyak coaching bagaimana memulakan bisnes bersama shaklee. Anda tidak akan keseorangan selepas mendaftar kerana anda akan turut bersama-sama kami. pelbagai info dan sokongan ada di dalam group kami dan anda mampu bergerak dengan lebih cepat berbanding keseorangan.

3.Apa kelebihan bila sudah menjadi AHLI SHAKLEE?
-Anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli. Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan. Dengan menjadi ahli di bawah ummihealthy (menggunakan ID saya 888324 sebagai sponsor), anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team kami dan point itu juga nanti bakal melayakkan anda untuk mendapat incentive seperti di atas td :-)


PILIHAN ADA DI TANGAN ANDA!!! bisnes ini bisnes ANDA!!! ANDA adalah BOSS bagi BISNES anda Sendiri!!!










No comments:

Post a Comment