Monday 5 November 2012

Assalami'alaikum/ hai...

Jom sambung citer saya sampai habis..kalau drama..sudah episod akhir..insyaAllah ('',)

Macam mana saya jadi distributor SHAKLEE????

Hmmm..macam ni citernya, selepas saya dah suka dengan ALFAFA...saya nak try amik set penyusuan pulak(set B)..barulah dapat hasil yang lebih bagus & optimum. Tetapi, memandangkan saya ni tidak bekerja ( suri rumah sepenuh masa)..jadi, xderlah bajet nak amik full set..huhu...kebetulan, pada masa yang sama, sahabat saya tu offer saya join BISNES SHAKLEE ni..secara tidak langsung saya boleh dapat dengan harga lebih murah. Dia bagitau saya, jika saya jadi ahli  boleh dapat DISCOUNT sehingga 15-20% dan jika SERIUS nak BERNIAGA boleh dapat EXTRA INCOME (DENGAN MENJANA PENDAPATAN 4-6 ANGKA SEBULAN)..hanya promote melalui FB & Blog sahaja.

Selepas itu, saya tanya dia, macam mana saya nak buat BERNIAGA sedangkan saya tidak ada modal, tapi minat tu dah ada..sebab saya kan tidak bekerja, hanya mengharapkan 100% gaji suami sahaja. Setahu sayalah, jika kita nak BERNIAGA apa-apa pun mesti kena ada modalkan walaupun sidikit. Saya juga ingin meringankan beban suami dan ingin mempunyai INCOME SENDIRI..dan dalam masa yang sama ingin MELIHAT ANAK2 membesar didepan mata.

Sahabat saya pun bagitau saya, lebih kurang macam nilah dialognya: "kak, nak jadi member dan nak join BISNES SHAKLEE NI  senang je, X PERLU MODAL..hanya akak bayar RM65 sebagai pendaftaran dan tambah RM10 untuk mendapatkan memberkit dari SHAKLEE..total:RM75 sahaja tuk register jadi ahli dan secara tidak langsung bila akak dah register, akak juga dah terus jadi SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR"...tengok..senangkan????

Mungkin anda tertanya2..lepas join jadi SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR..macam mana nak jalankan bisness???sedangkan modal pun xder???..haa..yang ini saya akan citer  di episod lain..k, if nak tahu..ikuti kisah selepas saya abiskan citer ini dulu...hehe

Berbalik ke citer tadi, oh macam tu je..jawab saya. Selepas itu, tak sampi 2 minit, saya buat keputusan nak join business ni sebab, dah memang saya yakin produk SHAKLEE bagus, selamat berkesan dan semulajadi, saya pun yakin, dengan saya jual produk ni, secara tidak langsung saya boleh berkongsi kebaikan selama saya menggunakan produk ini dengan orang lain dan seterusnya dapat membantu/menolong orang lain yang ada masalah kesihatan biasa atau kronik...supaya mereka dapat mengatasi masalah kesihatan mereka dan menjadikan kesihatan mereka berada di tahap yang optimum atau mereka dapat mengawal penyakit kronik mereka seterusnya menjadi sembuh...insyaAllah..Doa saya, saya nak semua orang sihat macam saya dan dapat melaksanakan ibadat kepada Allah dengan sempurna..insyaAllah..amin3.

Selepas itu.Saya terus meminta izin daripada suami saya dan dia mengizinkan..terus hari itu juga saya register sebagai AHLI/MEMBER..

Setelah sebulan saya join BISNES ni, saya sudah mendapat pendapatan/income 3 angka sebagai permulaan..alhamdulillah...dengan hanya duduk di rumah, sambil2 jaga anak, duduk depan PC/laptop...sentiasa update status dengan sharing and sharing...benda yang baik...alhamdulillah saya dapat pendapatan bersih 3 angka tu. xpayah tolak apa2. Rupanya BISNESS ni x susah yang penting "di mana ada kemahuan, di situ ada 1001 jalan" .

TAMAT/THE END!

jadi..saya sudah mendapat extra income!!!..ANDA bila lagi????..jom bersama2 dengan saya...join BISNES ni dan menjana pendapatan 3-6 angka!!! insyaAllah anda tidak akan menyesal dan banyak faedah dan manfaatnya bila anda join!!!!..



>>>enjoy your reading & keep smiling :-)...

Sudah minat nak join jadi member??? atau nak berBIZ dengan SHAKLEE???
Register sekarang!!!

PM/sms saya 0193039690 tuk dapatkan cepat feedback..& boleh kita sembang2('',)..Cara senang nak join BISNES SHAKLEE

peace no war :-)

Di episod yang lain saya akan citer Bagaimana Cara nak join BISNESS ni dengan TIADA MODAL(macam saya :-)) dan dengan ada modal sikit...PILIHAN ADA DI TANGAN ANDA!!!



tunggu....









No comments:

Post a Comment